Åter en dag i balans.

Jag är överlycklig över att få säga till er att jag har kunnat leva genom ytterligare en dag i harmoni. Jag är så Tacksam. Jag har förstått att det verkligen ÄR så att jag har passerat över till den nya världen. Nu är det bara kroppen som ska med. Har börjat käka något som heter Optimal Greens-Alger i pulverform för att återställa kroppen på ett milt och fint sätt. Jag låter kroppen vila så mycket den behöver för återhämtning och håller mig till en allmänt nyttig kost såsom grönsaker, teer, och andra näringsriktiga grödor, allt ekologiskt såklart. Eller ja det kan finnas undantag där jag inte fått tag på ekologiskt men jag kan lova er att dom är räknade på en hand. Ser nu ganska klart hela tiden vart min energi går. Jag är medveten om vart den tar vägen och kan hålla den mera centrerad i mig och befinna mig i detta medvetande som jag nu har jobbat mig in i. Inget kommer ju gratis och jag kan lova att jag har slitit, MEN det är värt varenda sekund av slitet. Nu ska bara allt falla på plats i kroppen. Lyssnar mera på stilla meditativ musik för att kunna hålla tillståndet av harmioni i mig.

Sedan har jag funnit en massa hjälpfulla videor på youtube, en av dom är denna.

Njut mera.

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0