En ny dag väntar.

Häpp, en ny dag gryr. En ny dag med massa nya fantastiska händelser. Vad kan jag göra idag för att tillfullo ta till vara på denna dagen? En sak är säker iallafall. Nuet. I nuet vill jag vara och kommer att göra vad jag kan för att befinna mig där. Njuta av varje sak jag tar mig för med. En promenad ligger på dagordningen, och suga in dagen. Känna luften och höra fåglarna tjattra. Sedan blir det upprustning av fågelmatplatsen, sätta upp fågelbordet och julkärven. Sedan blir det det vanliga, hästarna. Mina underbara välsignade medresenärer. Som ger mig så mycket livsglädje och kunskap. Men först på dagordningen står en fantastikt härlig kopp kaffe. Nymald och kokad på spisen.
Livet är härligt.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0