Kraftinsamlande.

I dag har varit en kraftens dag. Återigen. Jag har för ett tag sedan kommit fram till att för att klara mitt mission här på jorden så behöver jag ha tillgång till varenda uns av kraft i mitt väsen. Jag har kommit fram till att jag ger bort alldeles för mycket kraft och alldeles för lätt. Jag har i dagarna kört Ho'oponopono på en väns relation med en energitjuv, då detta har hindrat min vän från att vidareutvecklas. Med ens så visar en av mina relationer upp sin värsta sida, en relation som jag vet har varit osund och jag har bara väntat på tillfälle att städa i den, men den andra parten av denna relation har hela tiden anat att denna städning som jag skulle göra skulle påverka dennes liv så att denna person skulle bli tvungen att göra något drastiskt. Men idag så kom det. Jag fick hjälp av min ena häst då han ibland kan TALA om för mig med STORA bokstäver att jag ska göra en viss sak. Det är inte alltid som det är så lätt att förstå VAD HAN VILL då han vill det så mycket men tillslut så poppade det till i mig. Jag kan ju inte svara för hur reaktionen blev och vad som hände i min väns liv idag då jag bara kan leva mitt liv. Jag vet iallafall att reaktionen i mitt liv blev mycket bra. Kraften kom tillbaka och jag vet vart den största delen av min energiförlust nu har varit. Nu har även den delen av min kraft kommit åter och det känns tydligt. Nu gäller det att hålla fast vid den och inte låta den fara iväg åt något annat oproduktivt håll. Nu ska den centreras till max så jag kan styra med precision, exakthet och kunskap. Jag känner att det är ytterligare lite kraft på villovägarna som jag ska ta itu med, men det är snart gjort :D Ho'oponopono lite då och då så är allt maximalt.

I'm sorry, please forgive me, thank you, I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0