Mitt space i cyberrymden.

Nu har jag äntligen kommit igång. Har länge sagt att jag önskat mig en egen blogg men aldrig hittat dit riktigt. Men nu. Nu så har jag kommit till den plats då en blogg kan träda in mitt liv.

Jag har så mycket som jag vill ge ut till världen och detta är ett jättebra sätt.

Nu när jag dessutom har kommit så långt i mitt utvecklande att jag kan kliva in och ut ur det. Skön känsla att komma dit, då jag kan börja leva ett vanligt "fysiskt liv" också. En tid då jag kan göra mina egna saker utan att i så stor grad störas av andra människors energier. Jag känner ju fortfarande av dom så klart men kan hantera dom på ett helt annat sätt och är medveten om "i mycket större grad" vad som är mitt och mina reaktioner. Tycker mindre bra om ordet reaktion då det betyder att kroppen bara reagerar hej vilt. Bättre tycker jag om ordet aktion. När man har kommit så långt kan man i stor utsträckning bestämma hur man vill agera i olika situationer utan att hjärnan och känslorna löper amok. Det är en toppenegenskap när man helt och hållet kan styra över sitt egna liv och välja vilka vägar man vill gå och vilka prövningar man vill utsättas för. MEN, det är inget som håller sig konstant utan det gäller att jobba på det hela tiden. En sak som jag har lärt mig under min tid inom självutvecklande är att det är en enorm fördel att ha ett eget inre rum av ro och frid. Ett rum som man kan gå in i närhelst man känner för det. Omgivningen kan ibland vara påfrestande och då är det skönt med ett själsligt skyddsrum dit ingen oinbjuden har tillträde. Möblera det med sköna möbler, mjuka mattor och härliga dofter. Vad som helst som får dig att komma till ro och balans. Till vi ses igen....

I ljus och kärlek...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0