Nu har Jenny varit klok :D

Höll precis på att skriva en heel blogg fullproppad med frustration. Men jag raderade allt för är det den känslan av frustration som man sänder ut så är det den känslan man får tillbaka. Så jag väljer att sända ut Kärlek istället. Kärlek till min kommande man, mitt/mina kommande barn, mina vänner, mina djur, världen mm.mm. Jag vet att allt är som det ska, att min blivande livskamrat gör allt i sin makt för att komma till mig. Och trots att jag i denna stund är utan jobb och har fått avslag från skolan som jag sökt så har jag sådan enorm tillit till framtiden och att den är precis så bra som min framtid ska vara. Guuud vad skönt det var att skriva dom orden. Jag har tillit. Härligt. Det är precis i detta tomrum, av ingenting men ändå av allting, som jag nu befinner mig i som är den mest produktiva tiden av alla. Det är i denna känslan av stillhet och harmoni som händelserna kan börja skapas. I detta tillstånd kan jag vara en effektiv medskapare av mitt liv. Skapa in vad jag vill ha in i mitt liv. Önska och manifestera, be och visualisera. Fantastiska redskap. När man visualiserar och manifesterar och samtidigt lägger in känslan av att det ÄR som man skapar, det är DÅ som det händer magiska saker. Håll modet uppe, och fötterna på jorden. Skapa det du vill och VET att det blir så, släpp sedan tanken och låt Universum göra jobbet åt dig. Medans Universum jobbar så kan du göra annat, hålla på med det som gör dig glad. Förbereda dig på händelsen och leva som OM, som om det redan var sanning. Låt ingen annan slå ner dina tankar och ditt humör. Förbered dig och mirakel kommer att ske.

Häpp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0