Nu trycker det....

Har kännt av en stress idag. Är inte helt hundra på om det är min eller någon utomståendes. Visst finns det anledningar till att jag skulle kunna känna stress, arbetslös och så har jag gjort en sjujäkla resa inom det spirituella det senaste. Kan känna en viss gnagande irritation på människor i min omgivning. Egoistiska människor. Bah tycker mindre om dom. Men då är det bara att köra Ho'oponopono på dom. Vad är nu detta tänker säkert ni. Här kommer länken. www.indigo-visdom.se begrunda och pröva. Jag har gjort och GÖR fortfarande det på människor i min närhet som triggar något i mig som jag tycker mindre bra om. Som tex i detta fallet irritation och egoism. Egot måste dö. I'm sorry, please forgive me, thank you, I love you. Om och om och om igen. Tills irritationen lättar. Fantastiskt. Blir till att mantra hela natten för min del tror jag. 

Sleep tight, allright ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har läst igenom alla dina blogginlägg igen och kan bara åter konstatera - du är så klok.

2009-12-15 @ 11:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0