Tankar i kvällen....

Ååh jag bara vill skriva någonting men det låser sig så jag snattrar på lite så får vi se vart vi hamnar. Det blev varesig promenad eller fågelmiddagsplats uppsatt idag. Istället blev det en djupdykning i mitt ursprungsletande. Jag hittade en fantastisk websida som hjälpte mig gott, lägger upp den vid ett senare tillfälle. Har dom senaste nätterna varit med om fantastiska saker nattetid då jag efter en stormande tid återigen har börjat att få nattliga besök av mina guider och vägvisare. Underbart. Jag har saknat deras närvaro denna tiden. Nu känner jag att det har kommit ett gäng till som jag inte har känt av innan och det är spännande. Nya kontakter betyder att jag kommit ytterligare en bit på min väg och är värd en belöning. Nya kontakter innebär nya sidor av mig som väcks till liv, sidor som har legat begravda i jaa, jag vet inte i hur många årtusenden. Nu har jag jobbat på så bra att jag har fått tillgång till mitt ursprung. Det är den plats som min själ kommer ifrån, och har stark koppling till. Nu har äntligen dörrarna till denna värld öppnats för mig och det är dags för mig att kliva in och utforska den. Spännande som tusan är det. På samma gång som jag är ensam i MITT sökande så är jag alltid omhändertagen. Av goda vänner, universum, guider och hjälpare och sist men inte minst medresenärer på min resa. Min resa mot

sanningen.

Lev väl.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0