What's up.....

Ett tag sedan sist nu. Men det finns förklaringar till det. En ny Identitet har tagit form. Eller håller på attta form. Har varit hos en coach, jätteduktig som har plockat fram olika bitar hos mig som jag ska jobba med bl.a målmedvetenheten och fokuseringen. Mental träning har kommit in i mitt liv på ett helt annat sätt nu och det ger resultat. Jag lovar. Sist jag var hos henne så fick jag en VÅLDSAM reaktion. Kroppen blev helt matt och jag sov konstant dagen efter. På kvällen samma dag som jag varit hos henne så gick jag ut för att skotta lite snö. Tårarna började rinna för mina kinder, eller rinna var milt sagt. Korta pauser mellan hulkningarna och det blev så kraftigt att jag höll på att kräkas. Kräkas upp allt skräp som lossnat. Det var en väldigt kärleksfull vistelse och så mycket kärlek var det ett tag sedan jag fick. Kärlek och omtanke. På natten så kunde jag inte somna såklart. Vände och vred mig och snurrade som en tok. Somnade inte förrän klockan var 04.00. Dagen efter så var jag totalt utslagen. Fick piska mig till dagens sysslor och muta mig med mat, mat och mera mat. Kroppen söööög till sig all energi som den kunde komma åt fort som tusan. Denna enorma effekt började spinna i huvudet på mig...... Vad var det som hade hänt egentligen? Att en del var den kärlek och enorma stöd som vi tillsammans byggde upp åt mig men det var liksom något mera. Så på kvällen så testade jag en skiva med mental träning som jag lånat. I en övning skulle jag frambringa en jättelycklig känsla som jag skulle koppla till uppvaknandet på morgonen. Jag vandrade tillbaka genom mitt liv och valde en episod som gav mig ett fullkomligt lyckorus. Jag såg denna scen spelas upp för mig gång på gång men sedan hände något, parallellt med denna scenen så såg jag en liknande scen. Från ett av mina tidigare liv. Då Pang sa det i huvudet på mig...... nu kopplade jag reaktionen av kräkningsreflex. En enorm våg av kärlek sköljde över mig då jag såg detta minne sedan tidigare liv spelas upp för mig. Det hade lossnat under behandlingen så mycket att detta minnet kom upp. Det finns självklart en anledning till att det kom upp men det tar jag inte upp här :) det stoppar jag i min alldeles egna innersta låda :D Detta minne hade kopplats till händelser som jag gick igenom den dagen och där har jag förklaringen till denna reaktion. Fasen vad det är häftigt att leva....

Love life <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0