Tryckkammare.

Hej återigen.
Den sista tiden så har jag befunnit mig i en mycket utvecklande period. Jag vet inte hur jag ska kunna förklara det på ett annat sätt än en tryckkammare. En kammare med sådant hårt tryck att jag pressats till bristningsgränsen och därigenom hittat till den nivå som jag säger STOPP och BELÄGG. Nu räcker det och här kliver jag av tåget. Detta har jag redan dragit nytta av. Jag och min kära syster råkade i en liten diskussion igår pga att jag sade STOPP i ett mycket tidigare skede i en process. Jag har innan i mitt liv ALDRIG sagt stopp. Folk har kunnat ösa och ösa på mig utan att jag sagt stopp. Men nu så verkar det som att det har befästs i mig. Nu står jag upp för den person jag ÄR och ser tydligare vad som ÄR mitt och den andres. Det är inte min uppgift att ta åt mig och lösa upp andra människors problem och blockeringar. Jag är här för att jag ska leva MITT liv utefter mina princier och stå fast i det. Jag kan och jag vill och jag SKA.

JAG ÄR !!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0