Hej :D

Hej på er :D nu är jag här igen. Vet inte för hur länge men just nu så är jag iaf här. Det har hänt mycket med mig sedan vi sågs sist. Så mkt att det har varit svårt för mig att få till en rutin att skriva här. Det är synd. Hade varit kul om man hade gjort det trots alla svårigheter och gladheter som man stött på för då hade man ju kommit ihåg alla händelser och fått in rätta känslan i dom. Men får försöka få in den rätta känslan i dom i efterhand (i den kommande boken) :D jaaaa jag har faktiskt redan skrivit prologen till den :D Jag har sedan sist stött på en man som har pushat på min utveckling något enormt. Har fått förmånen att följa med honom i hans yrke ett par dagar i veckan och det har varit och är fortfarande väldigt lärorikt, på alla plan. Både yrkesmässigt och privat. Knapparna trycks på i precis rätt tid för att något inre skräp ska belysas och pytsas ut och skickas vidare till Universums återvinningscentral :D Nu det sista så har det lugnat ner sig lite, det blir inte lika stora stormar i mig som det blev i början och jag har lättare för att befinna mig i den Harmoni som råder och vara lugn och bekväm i det. Härligt.

Tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0