Nyheter....

Rädsla. Vad är det? Vad är det bra för? Jag står inför ett stort möte som ska ske under morgondagen. Jag brukar aldrig vara nervös eller orolig inför något sådant men denna gången är jag det. Varför??? Jaa. Jag vet faktiskt inte varför. Finns ingen verklig anledning ALLS. Det enda är att JAG är på ett nytt sätt. Det kanske är det som skrämmer mig. Att jag inte vet hur jag kommer att reagera och agera. Under Fredagen så var jag nämligen med om en Hypnos. Det var någonting inuti mig som pockade på och ville ut men jag hade ingen möjlighet att lösa det själv, det var för stort å jag kunde inte förmå mig till att titta på det i min ensamhet. Var för rädd. Så jag åkte iväg helt enkelt till min Hypnosterapeut. Jag visste inte riktigt vad jag ville ha hjälp med men vi hittade dit till slut iaf. Det handlade om ett stort mönster som jag levt igenom. Ett mönster som har gjort att jag känt mig oälskad, icke sedd och förstådd. Detta mönster valde jag att leva igenom när jag klev ner i min nuvarande kropp. Ett mönster som jag tagit efter av en person i min närhet. Denna lösning som skedde på fredagen av detta mönster skakade om mig väldigt mycket då jag helt plötsligt blev en helt ny person. Jag blev helt enkelt MIG. Det här är jag utan påtagna mönster. Ett jag som jag aldrig varit men som ändå ÄR jag. Ett enormt tumult började fara runt i min kropp och jag sitter nu med efterdyningarna av detta ännu idag Söndag. Jag har bara varit så mycket som möjligt. I min ensamhet med mina egna tankar och frossbrytningar som har avlöst varandra. Jag har druckit flera STORA koppar varm choklad, pratat med mycket nära vänner när jag behövt få ett utlopp, sovit och läst. Jag har nämligen snubblat över 2 nya böcker av en andlig kvinna. Mer info om henne kommer vid senare tillfälle. Böckerna handlar om höga energivarelser och andra världar, galaxer och Universum. Under denna process så har mina egna blockeringar avlöst och fyllts på med ljus och samtidigt som jag läst dessa böcker så har energierna höjts ännu mera. Igårkväll så fick jag en energiladdning av Ashtar och hans stjärnskepp som följd av detta. Allt detta skapar en del oordning i min kropp samtidigt som ett nytt möte stundar. Mycket på en gång men det är ju så det är. I vilket fall som helst så är det en underbar tid som är i antågande, nya händelser, nya människor, nya upplevelser. Allt nytt på flera sätt, både för mig som ny person och ett helt nytt skeende i livet.

I ljus och kärlek.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0