Sååååååååå....

Så, då var detta mötet av klarat. Nu vet jag varför jag varit så nervös inför det. Kan vara så att jag inte vart nervös alls. Denna personen visade sig vara en högt utvecklad själ, fast det hade inte förståtts än (antar att det är en liten del av anledningen till våra möten). Höga och mycket energier som inte hade fått rätt utlopp ännu, men nu så har den vägen påbörjats. Dessa kraftiga energier vibbrerade in i mig som tusan och både på kvällen efter mötet och dagen efter så har jag haft huvudvärk och varit stel i nacken. Så jag har kommit fram till att det var dom kraftiga energierna som påverkade mig så starkt. Jag har känt att mitt medvetande har stigit mycket på bara dessa dagar och gamla blockeringar har lösts upp och där dom har suttit så har ljuset fyllts på. Detta har gjort att jag blivit ljusare än vad jag var innan. När man stiger i ljushetsgrad så märker omvärldens mörker det och försöker skrämma en tillbaka till tidigare nivå. Så har skett här, försöket alltså. Det har kommit från 2 olika håll. Dels genom en mailkontakt till en eventuell praktikplats och dels via en person som det har uppdagats djurmisshandel hos. Det handlade om kaniner i detta fall och vi lyckades rädda den sista överlevande lilla kaninen. Hennes tidigare vänner hade svält ihjäl och låg huller om buller döda runt omkring i det utrymme som hon befann sig i. En hemsk syn för en människa (jag) som är djurvän ut i fingerspetsarna och en hemst sits som denna lilla kanin varit i. Så under denna period fram tills jag har agerat klart i vad som ska göras och vad jag SKA göra så har jag stängt av mina känslor. Fruktansvärt jobbigt även det. Så under denna natten (detta skedde igår) så har jag inte kunnat sova något alls. Har legat och vänt och vridit mig i oro och ängslan. Sorgen har inte gjort entre än men den kommer efteråt när jag har gjort det som jag behöver göra åt situationen. Detta får ju absolut inte ha skett i onödan. Det vill till att ha alltet i sinnet för att inte tappa fotfästet och slå skiten ur denna person, för allt som händer har ju en mening. Men detta var en grym mening. Kärlekens kraft övervinner allt och i ett högre syfte så ser jag vad som ÄR och vad som ska ske. Om jag befinner mig i den nivån av medvetande så blir det uthärdligt då jag vet att dessa kaniner offrade sig för ett högre syfte. Då är det min uppgift att se till att detta högre syftet faller på plats och jag vet att jag är ivrigt påhejjad av alla dessa underbara små kaniner, som för övrigt har det alldeles förträffligt bra där dom är nu. Men vägen dit var nog långt ifrån rolig. Hualigen. Ett litet test i min styrka och kapacitet att jobba för ljusets räkning på denna planet.

Må den eviga kärlekens ljus förevigt skina på alla djuren, så dom får frid i kropp och själ och ett harmoniskt liv.

Namaste.



Må alla dessa kaniner vila i frid.

I ljus och kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0