Snurrig dag.....

Denna dagen började härligt. Solen sken och jag kände att stora saker hade skett under natten. Jag var på massage igår och under den så for dom sista skälvande dropparna av den stora mänsterbrytningen ut. Detta gjorde att jag kunde släppa saker fria under natten och detta märkte jag på morgonen. Saker hade ändrat sig hos mig och det var skönt. Nu senare under kvällen så började saker snurra som tusan i mig. Vad var detta nu då? Blir trött av allt arbete som jag gör på själsnivå så jag hade varit glad om det kunde få vara bra hela dagen men icke. Gjorde en meditation. Det lossnade inte riktigt. Jag fick ännu mera panik istället å sökte efter någon att tala med. Ingen som jag kunde komma på var i närheten. Då hände det något i mig. Helt plötsligt uppenbarade sig ytterligare en sak i mitt inre som jag skulle släppa. Detta har jag nu i skrivande stund gjort och det blev en ooootrolig lättnad. Ska kolla lite mera på saken sedan så det bara är sunda kärlekstrådar som finns kvar. Är detta det sista av sakerna som jag ska igenom som relaterar till mitt mönsterbryt???? Hoppas det, för helt plötsligt kommer det som jag släppte under natten tillbaka i mjukare form.... Spännande, jag var tydligen tvungen att släppa den saken ur medvetandet innan denna sista saken kom upp till ytan. Om jag inte rensat bort detta så hade det alltid följt med mig, en felaktig känsla som skulle "sabotera" mycket för mig i mitt kommande.

Åh vad härligt att fått det utrensat.



Surr surr........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0