Stolt över mig själv....

Då var Polisanmälan gjord på denna tragiska händelse som jag var med om igår. Skönt. Den överlevande kaninen lever gott i stallet å får små godbitar i form av morot, dill, persilja och ärtor av den nya ägarinnan. Mycket kloka människor som tar reda på mycket fakta om hur det är att ha kanin, vilka grenar den får gnaga på osv. Det blir en spännande fortsättning på detta. Får se vad som händer i båda fallen, kaninen och djurmisshandlaren. Helt slut är jag idag, har inte sovit en blund på hela natten. Vänt och vridit mig av och an i oro och ängslan över vad som hänt. Är nu supertrött. Skulle må bra av ett varmt och gott bad med avslappnande aromaoljor, levande ljus och lugn och harmonisk musik. Åååååååh vad skönt. Behöver vila en hel del känner jag då denna vecka än så länga varit väldigt kompakt med kraftfulla händelser. Ska nog göra lite nyponsoppa och ta en varm och go dusch..... JA det ska jag göra.

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0