Efterdyningar!

Efterdyningerna efter gårdagens väckarklocksmassaker har varit många idag. Sov mycket oroligt hela natten, drömt oroliga och ledsamma drömmar, blandat med vakna peroider då ilskan kokade i mig.

 

Vaknade svettig och med feber.

 

Feber är som en god vän påpekade för mig Ilska som bränner ut ur kroppen. Å på den banan har det vandrats hela dagen. Från och till har jag varit vansinnig. Försökt att få ut det ur kroppen utan att göra någon skada på någonting i min omgivning.... Det skulle ta ända tills nu ikväll innan den kunde lösas upp. Återigen samma goda vän påpekade att jag själv tillät denna påverkan ske på mig.... Så klart är det så, men visste inte hur jag skulle göra. Hon gav mig tipset om ÄÄ Michael och hans ljussvärd. Sagt och gjort så var han här och swischade kraftfullt och kärleksfullt med sitt svärd i dessa relationer som jag tillät påverka mig negativt. Har avslutat kvällen med att äta ett halvt stånd selleri och för vare tugga så känner jag hur kraften kommer tillbaka till mig.

 

Skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0