Grubblerier.

Vad är vad.... Kärlek utifrån eller kärlek innifrån.... Man möter en människa som speglar en sida som man länge längtat efter att få belysa. Känslostormarna avlöser varandra. Vad är det som är vad... Vad är det för kärlek man känner? Är det en Kärlek typ den "jag älskar dig, jag vill leva mitt liv med dig, jag vill aldrig vara dig förutan" eller är det en Kärlek typ denna "jag älskar dig, tack för att du speglar en ny sida hos mig, jag är dig evigt tacksam" Kroppen liksom gör glädjeskutt över att ÄNTLIGEN få en "ny" egenskap att bekanta sig med. Att lära denna egenskapen att samsas med alla andra egenskaper, att bli ett med en ny del....

 

Ja i vilket fall som helst av dessa så är det ju iaf en stark kärlek som jag upplever :) Spelar liksom ingen roll egentligen för kärleken är ju underbar i alla former <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0